POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV
Zahvaljujemo se vam za obisk naših spletnih strani. Varstvo vaših osebnih podatkov nam je zelo pomembno, zato vam zagotavljamo tudi vašo pravico, da sami odločate o uporabi svojih podatkov. Ta politika zasebnosti ureja zbiranje, hrambo in obdelavo osebnih podatkov, ki jih upravljavec zbira od uporabnikov.

KAZALO
1. Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki
2. Katere osebne podatke obdelujemo
3. Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov
4. Nameni obdelave osebnih podatkov
5. Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem
6. Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice ne posredovanja
7. Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov
8. Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica
9. Postopek uveljavljanja pravic
10. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
11. Pogoji poslovanja
12. Seznanitev z odgovornostjo podjetja WoodStory d.o.o. za stvarne napake
13. Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (43.č. člena ZVPot)
14. Sklenitev pogodbe naročila (drugi odstavek 7.čl ZEPT)

Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki:
Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki jih kot upravljavec izvaja družba WoodStory d.o.o.
Podatki o upravljavcu
WoodStory d.o.o.
Spodnji Rudnik IV/14
1000 Ljubljana
DAVČNA ŠTEVILKA: 61917877
MATIČNA ŠTEVILKA: 8666458000
Tel: 041/649-430
Pooblaščena oseba je v zvezi z varovanjem osebnih podatkov dosegljiva na E-naslovu: [email protected]

Katere osebne podatke obdelujemo
Pridobljeni podatki, ki jih hrani upravljavec zbirke osebnih podatkov:
Podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov. Podatki o identiteti poslovnih uporabnikov vključujejo tudi naziv podjetja in davčno številko oziroma številko zavezanca za DDV. Številko zavezanca za DDV hranimo tudi za fizične osebe, ki poslujejo kot zavezanci za DDV. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Moj račun.

Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (telefonska številka, naslov za dostavo, naslov za izdajo računa, predmet nakupa, cena, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu, podatki o plačilih).
Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas, zadnji ogledi izdelkov) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili).
Pretekla povpraševanja.

Tehnični podatki: za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se pri oddaji naročila zbirajo tudi IP naslovi. Zbiramo tudi podatke o operacijskem sistemu, brskalniku, lokaciji vaše naprave, vrsti naprave s katero dostopate na našo stran in podobno. Posameznemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice.

Woodstory d.o.o. lahko na uporabnikov računalnik shrani tudi druge piškotke, kot so identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku) in piškotki sistemov Google Analytics (analiza obiskov spletne strani).
Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po   eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni.

Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov
Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:
kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za kupljeno blago);
kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo;
kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete (npr. za prilagojeno obveščanje o naši ponudbi, ki temelji na oblikovanju profilov);
kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes (primer bi lahko bil: ko vam pošljemo e-pošto v primeru, da ste zapustili nakupovalno košarico na naši spletni strani brez dokončanja nakupa).

Nameni obdelave osebnih podatkov
Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:
komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte, navadne pošte in SMS sporočil);
tržno komuniciranje na podlagi prilagojenih oz. individualiziranih ponudb in sporočil, na oblikovanja uporabniških profilov oziroma razvrščanja v skupine, od katerih lahko vsaka prejema tržno komunikacijo z drugačno vsebino. Pri oblikovanju profilov spremljamo tudi posameznikovo aktivnost (kot npr. čas, ki ga posameznik preživi na določeni vsebini, katere vsebine ga zanimajo in odpiranje e-poštnih sporočil) ter frekvenco in vrednost preteklih nakupov;
za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani;
prikazovanje prilagojenih oglasov na oglaševalskih platformah (Google in Facebook).
V kolikor boste z nami komunicirali preko kateregakoli družbenega omrežja bomo vaše podatke lahko uporabili tudi za to, da vam preko istega družbenega omrežja posredujemo marketinška sporočila skladno s pogoji in dovoljenji, ki ste jih dali upravitelju družbenega omrežja.

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem
Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.
Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje. Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).
Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.

Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice ne posredovanja
Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne more prejeti določenih storitev oziroma z nami skleniti pogodbe. Kateri podatki so taki, da njihovo ne posredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov
Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven družbe WoodStory d.o.o. razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci).
Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:
ponudniki storitev marketinga;
izvajalci storitev dostav;
ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil;
ponudniki pošiljanja SMS sporočil;
računovodski servis.
Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.
Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).
Upravljavec lahko posreduje osebne podatke digitalnim oglaševalskim platformam (Google, Facebook, LinkedIn in podobno) in uporablja njihove piškotke, ki upravljavcu omogočajo oblikovanje bolj natančnih segmentov, prikazovanje targetiranih oglasov in ponovno trženje. S tem uporabnik pridobi bolj relevantne oglase na teh platformah s strani upravljavca. Pri tem gre lahko za iznos podatkov pogodbenemu obdelovalcu izven EU.

Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica?
Glede osebnih podatkov imate naslednje pravice, da od nas kadarkoli lahko zahtevate:
potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave, vrste osebnih podatkov;
uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah;
predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja;
obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev,
vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki);
za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
popravek netočnih osebnih podatkov;
omejitev obdelave, kadar oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.
pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.
Upravljavec bo vašo željo po preklicu upošteval in najkasneje v 15 dneh dosledno uredil preklic soglasja z nameni obdelave osebnih podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic
Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.
Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Družba WOODSTORY d.o.o. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Povezava na spletno stran za reševanje potrošniških sporov

Pogoji poslovanja
Družba WoodStory d.o.o. je vpisana v sodni register pod številko Srg 2020/19009 24.6.2020.
Izjavljamo, da nismo zavezanec za DDV.
Poštnina in pakiranje izdelka v znesku 4€ je strošek kupca.
Ob nakupu v vrednosti 40€ tega stroška NI. Morebitnih dodatnih stroškov zaradi dostave ni.
Rok dobave izdelka je do 10 delovnih dni, v primeru posebnih zahtev kupca se za rok dobave stranki dogovorita.
Podjetje WoodStory d.o.o. se zavezuje izdelek zamenjati, ga popraviti ali vrniti kupnino
(25b čl. ZVPot).
V skladu z DDV zakonodajo mora vsak davčni zavezanec zagotoviti, da je za dobavo, ki jo opravi izdan račun (prvi odstavek 80.a člena ZDDV-1).
Prodajna pogodba med podjetjem Woodstory d.o.o. in potrošnikom bo shranjena na strežniku ponudnika in po potrebi dostopna potrošniku.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni mail:[email protected]), da odstopa od pogodbe ne, da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga. Kupljeno blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa artikla). Vrnjena kupnina bo izvedena najkasneje v roku 14 dni od prejema izjave o odstopu od pogodbe.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja WoodStory d.o.o. za stvarne napake
Podjetje WoodStory d.o.o. potrošniku pred sklenitvijo pogodbe na jasen in razumljiv način zagotovi informacije, če le te niso jasne že iz samih okoliščin (25b.čl.ZVPot).
Prodajalec potrošniku izroči blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake:
v primeru, da blago nima lastnosti, ki so bile predstavljene,
v primeru, da blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo je potrošnik kupil,
kupljeno blago nima dogovorjenih lastnosti in oblik, ki so bile izrecno naročene,
v primeru, da je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom razen, da je bilo blago pokazano le zaradi obvestila.
Potrošnik iz naslova stvarna napaka uveljavlja svoje pravice, če o napaki obvesti prodajalca v roku
dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril.
Potrošnik napako natančno opiše in prodajalcu omogoči, da napako pregleda.
Sporočanje o napaki na blagu je lahko osebno pri čemer prodajalec izda potrdilo.
Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarno napako na blagu?
Po preteku dveh let od izročitve blaga prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu.
V primeru, da gre za rabljeno blago prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu po preteku enega leta od izročitve blaga.
Za stvarno napako se šteje, če je napaka obstajala že v času izročitve in se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Pravica potrošnika, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki je, da:
od prodajalca zahteva odpravo napake na blagu,
prodajalec vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
zahteva zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali
prodajalec vrne plačani znesek. Potrošnik ima pravico zahtevati povrnitev stroškov materiala, prenosa in prevoza blaga, ki pri tem nastanejo.
Pravice potrošnika iz navedenega po dveh letih ugasnejo, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (43.č. člena ZVPot)
1. Podjetje WoodStory d.o.o. nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu odstopa od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
2. Potrošniku vrne plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Izjema nastane, ko potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva pri katerem ne nastanejo dodatni stroški potrošnika.
3. Če se potrošnik odloči za drugo vrsto pošiljke, ki ni cenovno najugodnejša v primerjavi s standardno pošiljko, potem potrošnik ne more zahtevati povračila dodatno nastalih stroškov.
4. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je poslal nazaj. Izjema je le, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
5. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje preden se izteče 14 dnevni rok vračila (prvo odstavek 43.č člena ZVPot). OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA.
6. Stroške vračila blaga krije potrošnik.
7. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le ta posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotavljanje delovanja, lastnosti in narave blaga.
8. Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe potrošnik ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz četrtega odstavka 43.d člena in 43.e člena ZVPot.

Sklenitev pogodbe naročila (drugi odstavek 7.č člen ZEPT)
WoodStory d.o.o. storitev skladno z veljavnimi predpisi v elektronski obliki, jasno in razumljivo potrošnika seznani z načinom in izvedbo nakupa blaga.
Postopek nakupa blaga
Za ogled naših izdelkov se ni potrebno registrirati.
S klikom na kategorijo in izbrani izdelek se odpre podstran s podrobnim opisom in sliko željenega izdelka.
Za oddajo naročila in sklenitev pogodbe potrošnik izvede sledeče korake:
1. korak: potrošnik na spletni strani izbere blago, ki ga vnese v obrazec »Košarica«;
2. korak: košarica ponudi dve možnosti »košarica« in »preverjanje«;
3. korak: vnos osebnih podatkov, preverjanje pravilnega vnosa in nakup izbranega blaga
(obvezen vnos besedila v polja označena z zvezdico); v košarici potrošnik dodaja/odvzema količino izbranih izdelkov, ki so slikovno označene.
4. korak: z izbranim izborom izdelkov v spletni trgovini potrošnik izbere gumb »Blagajna«, ki jo označuje košarica;
5. korak: na napačen ali pomanjkljiv vnos podatkov potrošnika opozori posebno okno v katerem se izpišejo navodila o pravilnem vnosu podatkov;
6. korak: potrošnik pridobi podatke za plačilo blaga (TRR račun).
Jezik v katerem se sklene pogodba med potrošnikom in prodajalcem je slovenščina.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca in potrošniku dosegljivo na uporabniškem profilu. Po uspešnem nakupu, potrošnik prejme potrditveno naročilo.
V primeru preklica naročila potrošnik v roku dveh ur po potrditvenem naročilu na prodajalčev e-naslov [email protected] pošlje preklic naročila.
V primeru nejasnosti (barva, vrsta lesa..) ponudnik kontaktira potrošnika.

Cena dostave
Strošek poštnine: 4.00€
Brezplačna dostava pri nakupu nad 40€.
Dostava paketa s pogodbenim partnerjem DPD.
Čas dostave
Čas dostave je v roku 7 dni. Zaradi razmer kot je dobava materiala, prazniki se čas dostave lahko podaljša. Prodajalce o tem obvesti potrošnika.

Možnost plačila
Z nakazilom po pogodbi na račun prodajalca WoodStory d.o.o. (po predračunu)
Podatki za nakazilo
IBAN: SI56 6100 0002 4188 849 (odprt pri Delavski hranilnici)
Naziv: WoodStory d.o.o., Spodnji Rudnik IV/14, 1000 Ljubljana
Namen plačila: ime, priimek in številka naročila
Referenca: SI00-številka naročila